Najprawdopodobniej w piątek 20.09 będę jechał z Wrocławia do Warszawy i 22.09 będę wracał ze stolicy do Wrocławia, więc jakby co służę bagażnikiem O2 :wink:
1.9TDI VP vs PD podatnośc na mody, koszty, niezawodność etc.
Zwiń
X
-
1.9TDI VP vs PD podatnośc na mody, koszty, niezawodność etc.
Hej,
skompletowałem już prawie wszystkie graty do ostrych modów VP i... znalazły sie osoby przekonujące mnie że jednak pompowtrysk to jest to. No i teraz mam dylemat bo albo kupuję auto z silnikiem VP - co wiąże się z dłuższym szukaniem niezajechanego egzemplarza z bogatym wyposażeniem albo kupuję PDka i ponoszę dodatkowe koszty przerobienia go na VP albo co byłoby dla mnie naprawdę bolesne robię mody na PD co z kolei wiąże się ze sprzedażą wszystkich gratów jakie z takim trudem do tej pory zgromadziłem czyli wtrysków .260, głowicy po regeneracji i portingu, wałka SDI, pompy modzonej przez sagona.... No więc pytanie jest jaka jest realna różnica VP vs PD zakładając cel 230KM+ w: spalaniu, łatwości osiągnięcia takiej mocy, kosztach modów i potem eksploatacji, i niezawodności takiego setupu po modach. Słyszałem opinie że w PD spalanie jest nieznacznie większe, za to dół obrotów zdecydowanie lepszy i mniejsze dymienie (co by trochę nie pasowało do tego spalania), historie o padających pompkach znają wszyscy... Dół silnika pomijam bo i tak będzie PD. Przyznam sie że czuję głęboki wewnętrzny opór przed pójściem w stronę PD (pewnie ze względu na to ile czasu i pieniędzy włożyłem juz w przygotowania) no ale może jestem w błędzie. Co szlachta radzi ?
-
-
Pierdol PD - idź w VP. :diabelski_usmiech
Całe życie tym autem nie będziesz jeździł a tuning nigdy nie jest "opłacalny" - czy to VP czy PD więc kasa "w błoto" i tak :szeroki_usmiech
Ale gdybyś nie miał tych gratów ani auta w ogóle to radziłbym PD zaczynać dłubać. łatwiej, szybciej, taniej.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerPierdol PD - idź w VP. :diabelski_usmiech
Całe życie tym autem nie będziesz jeździł a tuning nigdy nie jest "opłacalny" - czy to VP czy PD więc kasa "w błoto" i tak :szeroki_usmiech
Ale gdybyś nie miał tych gratów ani auta w ogóle to radziłbym PD zaczynać dłubać. łatwiej, szybciej, taniej.auto i tak będę zmieniał bo chcę budę kombi i ESP a jak już będę zmieniał to od razu wezmę coś w skórze i max opcji może być z zarżniętym silnikiem bo i tak go będę zmieniał... anyway na razie 1:0 dla VP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftPo raz kolejny napisze - najpierw ustalamy ile ma byc max mocy, a potem kompletujmey graty. Generalnie szkoda zabawy 3x z turbina przykladowo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xman750Zamieszczone przez MaicroftPo raz kolejny napisze - najpierw ustalamy ile ma byc max mocy, a potem kompletujmey graty. Generalnie szkoda zabawy 3x z turbina przykladowoBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesikZamieszczone przez xman750Zamieszczone przez MaicroftPo raz kolejny napisze - najpierw ustalamy ile ma byc max mocy, a potem kompletujmey graty. Generalnie szkoda zabawy 3x z turbina przykladowo
Komentarz
-
-
Teoretycznie tak, ale to wszystko jest złożony proces. Po pierwsze dasz więcej paliwa.. pójdzie więcej spalin i bardziej dmuchnie w suszarkę to raz, dwa to temp. spalin też musi być odpowiednia żeby np wypalić dpf, a skąd narobić temp? wiadoma sprawa... i koło się zamyka. Trzy to też elastyczność PD w porównaniu do VP, kierownik żąda.. więc sterownik podaje dużo i szybko gnojówki.
Jak źle myślę, to niech mnie ktoś poprawiVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xman750dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rssZamieszczone przez xman750dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?
Komentarz
-
-
obecnie mam vp i ponad 230Km i spalania nad morze i spowrotem z wrocka wyszło około 4litra. Nie według komputera tylko zalanie pod korek i jazda.
Ta sama droga był to ASZ szfagra zrobiona na 195 i 400nm i spalił lekko ponad 5 droga tylko noca i temperatura wmiare porównywalne.
Po prostu pd lubi pić w stosunku do vp.
wstawanie moment to tylko kwestia wystrojenia. i nic wiecej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xman750Zamieszczone przez rssZamieszczone przez xman750dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez symek-jgZamieszczone przez xman750Zamieszczone przez rssZamieszczone przez xman750dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
a ja zaryzykuje stwierdzenie, ze oba silniki tak samo wystrojone (z taka sama charkaterystyka) beda palic w przyblizeniu tak samo.
wydaje mi sie (niech mnie ktos poprawi) ze w PD mozesz uzyskac wyzszy moment na nizszych obrotach niz w VP i stad z jednej strony wieksze spalanie a z drugiej subiektywne odczucie ze PD jest mocniejszy. moment nie bierze sie z powietrza - wiecej podlejesz - wiekszy moment ale i wieksze spalanie.
pozdrawiam i zycze powodzenia w modach
Zamieszczone przez xman750Zamieszczone przez rssZamieszczone przez xman750dziwi mnie dlaczego na pompkach spalanie będzie wieksze ? przecież to nowsza technologia, lepsza kultura pracy wyższe ciśnienie wtrysku skąd więc się bierze wyższe spalanie ?kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Dla przykładu, moje bydle w mieście pali w okolicy 8l, częste krótkie odcinki, gdy silnik ciepły to często daję po garach, opona 235, teraz na zimówce 225 powinno być jeszcze lepiej ze spalaniem, szybka autostrada (okolice 180-200) to spalanie 8-8.5, delikatna trasa? Nie jeżdżę eco :wink:
Reasumując, 2.0tdi pali przy moich warunkach od około 7.5 do 8.2 nie ważne czy ostro jeżdżę czy delikatnie, zawsze przy dystrybutorze z całego baku wychodzą takie o to liczby :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaDla przykładu, moje bydle w mieście pali w okolicy 8l, częste krótkie odcinki, gdy silnik ciepły to często daję po garach, opona 235, teraz na zimówce 225 powinno być jeszcze lepiej ze spalaniem, szybka autostrada (okolice 180-200) to spalanie 8-8.5, delikatna trasa? Nie jeżdżę eco :wink:
Reasumując, 2.0tdi pali przy moich warunkach od około 7.5 do 8.2 nie ważne czy ostro jeżdżę czy delikatnie, zawsze przy dystrybutorze z całego baku wychodzą takie o to liczby :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xman750Zamieszczone przez piramidaDla przykładu, moje bydle w mieście pali w okolicy 8l, częste krótkie odcinki, gdy silnik ciepły to często daję po garach, opona 235, teraz na zimówce 225 powinno być jeszcze lepiej ze spalaniem, szybka autostrada (okolice 180-200) to spalanie 8-8.5, delikatna trasa? Nie jeżdżę eco :wink:
Reasumując, 2.0tdi pali przy moich warunkach od około 7.5 do 8.2 nie ważne czy ostro jeżdżę czy delikatnie, zawsze przy dystrybutorze z całego baku wychodzą takie o to liczby :wink:
Wcześniej było ponad 300PS ale po wymianie silnika pozostało około 260PS, silnik seria, duże turbo, mocniejsze sprzegło sachs performance, duży cooler, airbox itg z dolotem, wydech 2.75cala, wtryski seria,
Żeby w bkd zrobic około 240-250 koni to wystarczy tylko duże turbo i wydech, seryjne sprzęgło też wytrzyma okolice 500Nm zresztą wszystko masz opisane w dziale moje auta :wink:
Ecu robił wszystko, odnośnie kasy to dzentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :szeroki_usmiech
[ Dodano: Pią 07 Gru, 12 22:41 ]
navigator, :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez xman750Zamieszczone przez piramidaDla przykładu, moje bydle w mieście pali w okolicy 8l, częste krótkie odcinki, gdy silnik ciepły to często daję po garach, opona 235, teraz na zimówce 225 powinno być jeszcze lepiej ze spalaniem, szybka autostrada (okolice 180-200) to spalanie 8-8.5, delikatna trasa? Nie jeżdżę eco :wink:
Reasumując, 2.0tdi pali przy moich warunkach od około 7.5 do 8.2 nie ważne czy ostro jeżdżę czy delikatnie, zawsze przy dystrybutorze z całego baku wychodzą takie o to liczby :wink:
Wcześniej było ponad 300PS ale po wymianie silnika pozostało około 260PS, silnik seria, duże turbo, mocniejsze sprzegło sachs performance, duży cooler, airbox itg z dolotem, wydech 2.75cala, wtryski seria,
Żeby w bkd zrobic około 240-250 koni to wystarczy tylko duże turbo i wydech, seryjne sprzęgło też wytrzyma okolice 500Nm zresztą wszystko masz opisane w dziale moje auta :wink:
Ecu robił wszystko, odnośnie kasy to dzentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :szeroki_usmiechpo to jest forum żeby pisać, prowadzić dyskusję czy wymieniać się doświadczeniami nie pytam cię o zeznanie podatkowe tylko o ceny kilku rzeczy
wątek nt twojego auta ma 184 strony nie wiem czy zauważyłeś, a ja nie nie chciałbym poświęcić tygodnia czasu żeby go przeryć heh pierwszą stronę ogarnąłem ale moje pytania są jakby o szczegóły
Głównie chodzi m o koszt tego sprzęgła Sachs performance ? to jest na jedno czy na dwumasie ? ewentualnie jakie seryjne sprzęgło 240mm byś polecał ? ja 500Nm raczej nie przekroczę... na forum ktoś pisał o docisku z Sharana a tarcza skąd ? Drugie pytanie czy używałeś śrub ARP do głowicy czy seryjnych ? przy 300KM to czapka spadai trzeba ja dobrze trzymać. Ta awaria silnika co miałeś to jakaś konkretna przyczyna była czy głowica wymiękła od nadmiaru wrażeń ?
Komentarz
-
Komentarz